Hatmeddelande m NOLL sanning...

2013-04-29 09:13:49/Permalink/Allmänt/
Vilken jävla pajas som skriver under pseudonym, undrar om han tänker på att IP-numret syns ^^. Nu har jag bett om hjälp av en asduktig tjej, hoppas hon begriper hur man anmäler.Sparat IP numret, för säkerhets skull. Hade jag "knarkat" som han "Mikke"påstår, alias käre FREDDAN,( är det INTE han så är jag den första att be om ursäkt) så hade det väl synts på mina prover som jag lämnar titt som tätt för att styrka min drogfrihet, men då han bara snackar skit å inte har en aaaning om vad jag egentligen gör så låter jag mycket passera. Han verkar sjukt svartsjuk på att min "lokförare" (hans bästis) älskar mej trots alla knäppa turer hit å dit, vad tycker ni-ska jag blockera pajasen eller låta honom snoka runt här å liiida av att jag å lokförarn nu kör ett varv till ;) Vi älskar varann jag å Mats, så är det med det. Men varför han inte blir vansinnig på sin vän begriper jag då inte? Vilket jobb att springa runt å vara så hatisk på en människa han egentligen inte känner..?

Kommentarer
Postat av: Camilla.G

Vilka idioter det finns!!

2013-04-29 @ 09:17:17
URL: http://camilla75.bloggplatsen.se/
Postat av: Lady Aiah

Den siste knäppgöken är inte född ännu, vännen. Om han inte stör/förstör för ycket för dig, låt honom hållas. Gör han det - blockera och anmäl! Du är bara bäst, Draken ;) <3

Svar: Tack <3
Farmendraken

2013-05-05 @ 13:54:23

Kommentera nedan :

Alla har ett namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback